دانلود پروژه مدیریت فروشگاه کتاب با زبان سی شارپ

  • توضیحات محصول
  • 1
    توضیحات محصول

    در این برنامه کاربردی سیستم Store Book امکانات و توانایی های گنجانده شده است. با اجرای برنامه فرمی با ظاهر و طراحی بسیار زیبا باز میشود که شامل منویی برای دسترسی به بخش های جالب برنامه است. این منو شامل بخش های اطلاعات، امکانات، نسخه پشتیبان، درباره برنامه و نوع کاربر می باشد. امیدواریم که بتوانید از آن بهره ببرید.

     دراین قسمت به توضیحاتی در مورد توانایی های سیستم می پردازیم:

     1-راهنمایی کاربر در مورد منوها، با زدن کلیدهای A  تا  E.

     2- مدیریت کاربران و کنترل کاربران محدود.

    3- مدیریت کتابهای داخل فروشگاه.

    4- جستجو  بر حسب ارزش کتاب.

     5-خرید کتاب و محاسبه قیمت کل و قیمت قابل پرداخت به همراه تخفیف.

     6-سیستم محافظ صفحه.

     7-امکان تنظیم محافظ صفحه.

     8-دسترسی آسانتر به گزینه های منو ، از طریق استفاده از نوار ابزار.

     9-امکان استفاده از بازی های متنوع و اسلاید های جالب.

     10-نمایش پندهایی کوتاه از بزرگان جهان.

    در بخش اطلاعات پروژه کتابفروشی گزینه کتاب، فهرست تمام کتابها را نمایش داده و امکاناتی از قبیل حذف، درج، ویرایش را به کاربر می دهد. گزینه موضوعات و ناشران نیز دارای گزینه ی درج برای ذخیره و جستجو می باشند.

    کاربران در گزینه خرید کتاب می توانند کتاب هایی را که متقاضیان سفارش داده اند را خریداری کرده به این صورت که تعداد کتاب های مورد نیاز را در کادر مربوطه وارد میکند، اگر کتاب به اندازه کافی در فروشگاه وجود داشته باشد از تعداد کتابهای موجود کم شده و به تعداد کتابهایی که هر روز خریداری می شود اضافه میکند و قیمت قابل پرداخت به همراه تخفیف گزارش می شود.

    در بخش منوی امکانات پروژه Store Book کاربر ازطریق گزینه جستجو می تواند کتاب مورد نیاز را با توجه به ارزش آن جستجو کند. در این منو امکاناتی برای کاربر در نظر گرفته شده از قبیل اسلاید نمایشی و بازی. برای استفاده آسانتر از بعضی قسمتهای منو می توان گزینه نوار ابزار را فعال کرد. درقسمت ساعت و تاریخ چند پند از بزرگان جهان در نظر گرفته شده که کاربر می تواند با کلیک روی گزینه ساعت و تاریخ از آنها بهره ببرد.

    هم چنین کاربر در این بخش می تواند از محافظ صفحه استفاده کند و تنظیماتی را به دلخواه روی آن انجام دهد. و با استفاده از کلید Enter از حالت محافظ صفحه خارج شود.

    در منوی نسخه پشتیبان میتوان از کتابهای خریداری شده و یا لیست کل کتابهای موجود در فروشگاه نسخه پشتیبان تهیه کرد. و آنها را در یک فایل متنی قرار داد.

    در منوی کاربر، کاربر فعال بصورت پیش فرض محدود است و نمی تواند از تمام قسمت های سیستم استفاده کند و بطور مثال نمی تواند در فهرست کتاب، کتابی را ذخیره و ویرایش نماید.

    کاربر نامحدود با وارد کردن رمز از تمام قسمت های سیستم استفاده میکند (رمز در اینجا 2010 می باشد) و کاربر نامحدود قادر به محدود کردن سیستم خواهد بود.


  • توضیحات محصول
کد محصول : 104
تعداد نمایش : 2676

 

 

تمام محصولات این فروشگاه دارای ضمانت گروه کد سورس می باشد.

 

با خیالی آسوده به گلچینی از بهترین محصولات اینترنتی ایران دسترسی داشته باشید.

- پس از پرداخت هزینه لینک دانلود به صورت خودکار نمایش داده میشود.

- در ورود های بعدی شما به پنل کاربری ، فایل های خریداری شده قابل دانلود مجدد می باشد.

پسورد فایل ها : codesource.ir


برای مشاهده سایر سایت های گروه کد سورس کلیک کنید :  www.KSPgroup.ir

 

قیمت : 25,000 تومان


تصاویر دیگر محصول نظرات و پیشنهادات کاربران ارسال نظر در مورد محصول کالاهای مرتبط