دانلود سورس برنامه مدیریت بوتیک با سی شارپ

  • توضیحات محصول
  • 1
    توضیحات محصول

    هر نوع فروشگاهی با داشتن یک برنامه مدیریت و حسابداری کارآمد میتواند بسیاری از کارهای دستی را به راحتی انجام دهد و اطلاعات لازم و ضروری را برای همیشه در اختیار داشته باشد، و از حساب و کتاب فروش فروشگاه نیز مطمئن باشد. 

    در سورس سی شارپی که در این پست میتوانید دانلود کنید، به تمام امکانات لازم برای مدیریت یک فروشگاه بوتیک و همچنین مدیریت حسابرسی ها دسترسی خواهید داشت. تمامی اطلاعات شما نیز در یک پایگاه داده SQL Server ذخیره می گردند که فایل مربوط به آن در مسیر پروژه در فایلی به نام DataBase قرار دارد. میتوانید این فایل را در SQL Server سیستم تان attach کنید و از آن استفاده نمایید.

    با اجرای این پروژه #C، وارد صفحه لاگین میشوید که در این صفحه باید مشخص کنید مدیر هستید و یا صندوق دار و با وارد کردن username ( نام کاربری برای مدیر 1 و برای صندوق دار 2 تعریف شده است) و password (رمز عبور مدیر 1 و برای صندوق دار 2 میباشد) خود وارد پنل مربوط به خود شوید.  پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صحیح، فرمی باز میشود که در نوار بالایی شامل یک منوی کامل از قابلیت های برنامه است. با کلیک روی هر بخش منو، فرمی مربوط به آن بخش باز میشود و میتوانید اطلاعات را در آن درج کنید و یا اطلاعات موجود در پایگاه داده را ویرایش، حذف و پاک کنید.

     

    فرمهای مختلف برنامه در پروژه مدیریت بوتیک، عبارتنداز:

    ► مدیریت دسته ها : در این بخش از برنامه می توان دسته جدیدی از محصولات فروشگاه را ثبت نمود و یا دسته های موجود را ویرایش و یا حذف کرد.

    ► مدیریت محصولات : در این فرم، نام محصول، دسته مربوطه، بارکد، تعداد، قیمت فروش، قیمت خرید و توضیحاتی از محصول را میتوان ثبت و یا ویرایش و حذف نمود.

    ► مدیریت صندوق داران : این بخش از پروژه جهت مدیریت صندوق داران فروشگاه طراحی شده است، در این بخش میتوان نام، نام کاربری، رمز عبور، تلفن و آدرس را میتوان برای صندوق داران ثبت کرد.

    ► مدیریت گزارشات : این صفحه از پروژه بوتیک، خود شامل چند بخش است. از جمله: گزارش کل سفارشات در یک دوره، محصولات صفر، درآمد صندوق و لیست ورود خروج ها بر اساس تاریخی که بخواهید.

    ► ویرایش اطلاعات شخصی :  در این فرم میتوان اطلاعات شخصی صندوق داران و یا مدیر فروشگاه بوتیک را ویرایش نمود.

     

    در پنل مربوط به صندوق دار نیز قابلیت های مدیریت مشتریان بوتیک یا فروشگاه، تغییر رمز عبور کاربر و همچنین ثبت سفارش جدید به همراه تمام اطلاعات لازم، در اختیار کاربر قرار میگیرد.

    حجم فایل :  2.90  MB

     

     


  • توضیحات محصول
کد محصول : 105
تعداد نمایش : 2645

 

 

تمام محصولات این فروشگاه دارای ضمانت گروه کد سورس می باشد.

 

با خیالی آسوده به گلچینی از بهترین محصولات اینترنتی ایران دسترسی داشته باشید.

- پس از پرداخت هزینه لینک دانلود به صورت خودکار نمایش داده میشود.

- در ورود های بعدی شما به پنل کاربری ، فایل های خریداری شده قابل دانلود مجدد می باشد.

پسورد فایل ها : codesource.ir


برای مشاهده سایر سایت های گروه کد سورس کلیک کنید :  www.KSPgroup.ir

 

قیمت : 25,000 تومان


تصاویر دیگر محصول نظرات و پیشنهادات کاربران ارسال نظر در مورد محصول کالاهای مرتبط